Trolltrumman
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Trolltrummans arkiv.

Välkommen till Trolltrummans arkiverade forum.
Observera att det går inte längre att registrera sig.
Klicka här för att komma till Trolltrumman.net och delta på mötesplatsen.

Hjälp mig!
Kodex93
Posted: 2011-05-27, 16:02

Medlem

Group: Members+
Member No.: 7780

Hej!

jag har drömt om en kille två gånger nu lika otydliga båda gångerna.

dröm 1.

Vi sitter på ett berg och han lägger några fingrar på min hand. Jag flyttar handen han säger att han la den där frivilligt. Jag försöker får fram om det ligger något bakom varför det är som det är. Men jag får inget svar fast det känns som att det är något han vill säga till mig. Scenen ändras och jag är på väg hem och hans kompisar ropar efter mig att han tycker om mig. sen så vaknar jag

dröm 2.

Vi sitter på en bänk och han ger mig världens största kram och släpper inte. Min kompis kommer fram och tittar på oss. Sen så säger jag till honom att detta inte kommer att få mig att släppa honom. Han släpper mig och åter igen känns det som att det är något han vill säga till mig men får inte fram det. Sen så säger jag att han gärna får krama mig ändå. Så vaknar jag.

Han vet att jag tycker om honom men han är redan i ett förhållande. Jag har accepterat det finns ändå inget jag kan göra åt det.

Vad kan dessa drömmar betyda? snälla behöver hjälp! tack för svar smile.gif
zIFBoards - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.

Topic Options

Uppdatera Chattlåda - Om du postar och får ett error i chattlådan, uppdatera innan du postar igen. Lådinställningar
   Lådstorlek:
Chattlåda

Chattlådan är tyvärr utgången. Företaget som tillhandahöll tjänsten avslutade sin fria service för många år sedan.
Klicka här för att komma till vår nya chatt!

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0235 seconds · Archive

url1: http://www.trolltrumman.net | url2: http://z10.invisionfree.com/Trolltrumman | För frågor om arkivet.