Trolltrumman
zIFBoards - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.
Learn More · Register Now

Trolltrummans arkiv.

Välkommen till Trolltrummans arkiverade forum.
Observera att det går inte längre att registrera sig.
Klicka här för att komma till Trolltrumman.net och delta på mötesplatsen.

Presentation
silversol
Posted: 2011-03-05, 15:35

Medlem

Group: Members+
Member No.: 7826

Hej,

Jag är här inne och läser ibland, skriver inte så mycket. Ny inom shamanism, men ändå inte, tror jag. Hamnade på en av Staffan Ljungs kurser av en slump eller snarare för att andar och så vidare tyckte att det var dags. På den vägen är det, sedan.

Gillar när saker är enkla och konkreta och därför passar core-shamanism (som jag lärt mig att det så fint heter) mig, för mycket flum blir mest.... just flum... laugh.gif

Har en levande relation till naturen och den till mig. Pratar hellre med träd än med människor ibland, givetvis beroende på vilka det är.... Kommunicerar lätt med djur men även med folk. Om jag har lust, alltså.... cool.gif
Det handlar mycket om att jag tycker om när människor vågar vara sig själva, vilket de sällan gör, och när de försöker, kan det lätt hända att de överdriver åt andra hållet. Tes. Antites. Syntes.

Lite filosoferande från mig.

Danne
Posted: 2011-03-07, 18:25

Medlem

Member No.: 6157

välkommen hit

--------------------
nyfiken upptäckare
silversol
Posted: 2011-03-07, 19:57

Medlem

Member No.: 7826

Tack! smile.gif
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Uppdatera Chattlåda - Om du postar och får ett error i chattlådan, uppdatera innan du postar igen. Lådinställningar
   Lådstorlek:
Chattlåda

Chattlådan är tyvärr utgången. Företaget som tillhandahöll tjänsten avslutade sin fria service för många år sedan.
Klicka här för att komma till vår nya chatt!

Hosted for free by zIFBoards* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0194 seconds · Archive

url1: http://www.trolltrumman.net | url2: http://z10.invisionfree.com/Trolltrumman | För frågor om arkivet.